چهارشنبه 04 اردیبهشت 1403 ساعت: 4:37 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
برگزاری ششمین همایش مقررات ملی ساختمان
يكشنبه 17 اسفند 1393
به گزارش روابط عمومی سازمان، همایش مقررات ملی ساختمان در شیراز طی دو روز 4شنبه و 5شنبه، 6 و 7 اسفندماه در سالن حافظیه شهر شیراز برگزار شد.
برپایه این گزارش، مسولان وزارت راه‌و‌شهرسازی، دفتر مقررات ملی ساختمان، دفتر سازمان‌های مهندسی و تشکل‌های حرفه‌ای، سازمان نظام مهندسی ساختمان، سازمان نظام کاردانی ساختمان و انجمن صنفی انبوه‌سازان و برخی دیگر از انجمن‌ها و تشکل‌های ذیربط حضور داشتند.
براساس این گزارش، در طی دو روز برگزاری این همایش که پیرامون مبحث 22 و با عنوان نگهداری و مراقبت از ساختمان برگزار شد، سلسله نشست‌هایی تخصصی در سه گروه عمران، تأسیسات و معماری و شهرسازی برپا شد که مدعوین به فراخور تخصص و رشته تحصیلی یا مورد علاقه خود در این نشست ها شرکت و از مقالات ارائه شده استفاده کردند.
رییس سازمان در حاشیه برگزاری این همایش، دیدارهای متعددی با مسوولان وزارت راه‌و‌شهرسازی داشته و برای برون رفت از مشکلات و عوامل بازدارنده برای حضور کاردان‌های فنی و معماران تجربی در پروژه‌های ساختمانی به بحث و تبادل نظر پرداخت. از جمله این دیدارها ملاقات با دکتر مظاهریان معاون امور مسکن و ساختمان، دکتر شکرچی‌زاده معاون وزیر و رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، دکتر شیبانی مدیرکل دفتر سازمان‌های مهندسی و تشکل‌های حرفه‌ای، دکتر هوائی، مدیرکل مقررات ملی ساختمان، مهندس عامری نایب رییس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی، مهندس مهردادفرمعاون اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، مهندس پورحاجت دبیر انجمن سراسری انبوه‌سازان و تعداد دیگری از مسوولین بود.
در این دیدارها مطالب مهمی مطرح و به بحث و تبادل نظر پرداخته شد ازجمله؛ ضرورت ابلاغ بخشنامه نظارت کاردان‌های فنی در شهرهای با جمعیت زیر 50 هزار نفر، استفاده از توان کاردان های فنی و معماران تجربی به‌عنوان مجری ذیصلاح در پروژه‌های اجرایی، ضرورت توجه بیشتر مسوولین به امر برگزاری انتخابات، درخواست کمک مالی وزارتخانه جهت امکان برگزاری مطلوب انتخابات و همچنین کمک مالی به استان هایی که دچار ضیق مالی‌ هستند.
منبع خبر: روابط عمومی سازمان



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت