پنجشنبه 08 فروردین 1403 ساعت: 7:07 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
ملاقات اعضای هیات رییسه شورای مرکزی و هیات مدیره سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران، باوزیر راه و شهرسازی
شنبه 20 دي 1393
به گزارش روابط عمومی سازمان، اعضای هیات رییسه شورای مرکزی و هیات مدیره سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران، باوزیر راه و شهرسازی دیدار و گفتگو کردند.
برپایه این گزارش، این نشست در وزارت راه و شهرسازی با حضور دکترآخوندی، وزیر راه و شهرسازی، دکتر مظاهریان، معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و دکتر شیبانی، مدیرکل دفتر سازمان‌های مهندسی و تشکل‌های حرفه‌ای انجام شد.
وزیر راه ‌و ‌شهرسازی مدرک‌گرایی در صنعت ساختمان را محکوم کرده اظهار داشت: به‌دنبال هویت دادن به بقیه مهارت های مهندسی هستیم.
دکتر آخوندی در این دیدار با اظهار خشنودی از تلاش‌های سازمان نظام کاردانی ساختمان، به اهمیت حضور کاردان‌های فنی در حوزه ساخت‌و‌ساز مسکن اشاره و اظهار امیدواری کرد با عملیاتی شدن مفاد ماده 29 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و توجه بیشتر به مهارت‌های موجود دست‌اندرکاران ساخت‌و‌ساز دوران جدیدی جهت ارتقای کیفیت ساختمان‌سازی را تجربه کنیم.
وی برای عملیاتی شدن این موضوع از سازمان نظام کاردانی درخواست کرد تا با مسوولین ذیربط هم‌اندیشی کنند.
دکتر آخوندی با تاکید بر اجرای سریع انتخابات اعضای هیات مدیره و بازرسان سازمان، به مسوولین ذیربط توصیه کرد جهت کمک‌های مادی و معنوی به سازمان‌های نظام کاردانی اقدام نمایند.
دکتر منوچهر شیبانی، مدیرکل دفتر سازمان های مهندسی و تشکل های حرفه ای وزارت راه و شهرسازی در این نشست با اشاره به جمعیت حدود 60 هزار نفری کاردان های فنی در کشور افزود: برگزاری انتخابات اعضای هیات مدیره و بازرسان سازمان های نظام کاردانی ساختمان همزمان در سراسر کشور 22 اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد و برنامه ریزی آن انجام و به ادارات کل استانها ابلاغ شده است. رییس شورای مرکزی سازمان نظام کاردانی ساختمان نیز در سخنانی به بیان برخی از مشکلات این قشر در صنعت ساخت و ساز پرداخت و خواستار جدی گرفتن نقش کاردان ها در این عرصه شد.
وی با بیان این که هم اکنون بخشنامه نظارت کاردان ها در شهرهای با جمعیت کمتر از 50 هزار نفر به تایید مسوولین ذیربط رسیده و در انتظار ابلاغ وزارت راه و شهرسازی است، خواستار دستور دکتر آخوندی برای تحقق این مهم شد.
موذن ضمن قدردانی از دکتر آخوندی، به جهت گماردن مدیران لایق و دلسوز به‌خصوص دکتر مظاهریان، دکتر شیبانی و دکتر هوایی و تلاش‌های این عزیزان در جهت احقاق حقوق کاردان‌های فنی تشکر کرد.
منبع خبر: روابط عمومی سازمان



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت