جمعه 09 فروردین 1403 ساعت: 10:28 AM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
خانه‌های خالی تحمل مالیات ندارند
يكشنبه 27 مهر 1393
معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: بازار مسکن با توجه به شرایط فعلی تاب و تحمل اجرای طرح مالیات بر خانه های خالی را نخواهد داشت.
محمد پژمان، رییس سازمان ملی زمین و مسکن درباره طرح مالیات بر خانه‌های خالی اظهار کرد: هر تصمیمی که در این زمینه گرفته می‌شود باید همه‌جانبه باشد، به گونه‌ای که اگر فقط بخواهیم از یک بخش مالیات بگیریم، کار درستی نیست.
وی با بیان این‌که مالیات خودش باید موجب رونق اقتصادی شود، تصریح کرد: قرار نیست که حوزه مسکن با گرفتن مالیات سرکوب شود.
رییس سازمان ملی زمین و مسکن در ادامه گفت:‌ اگر بخش مسکن براساس ابعاد و اندازه میزان مالیاتی که در آن اخذ می‌شود خودش مولد باشد، خود می‌تواند آن حوزه را تقویت و تعدیل اقتصادی کند.
پژمان تاکید کرد: تنها در صورتی می‌توان گفت اجرای طرح مالیات بر خانه‌های خالی طرح مثبتی است که موجب سرخوردگی فعالان این بخش نشود.
وی با اشاره به این‌که در اجرای این طرح اختلاف نظراتی وجود دارد، ادامه داد: برخی معتقدند که این بخش تاب، توان و تحمل اخذ این مالیات را ندارد و گروهی هم معتقد هستند اضافه ارزش‌هایی که در این حوزه وجود دارد باید به نفع عموم به عنوان مالیات اخذ شود.
محمد پژمان در بخش دیگری درباره زمان تکمیل پروژه مسکن مهراظهار کرد: پرونده‌ مسکن مهر با توجه به روند فعلی تا اوایل سال 94 بسته نخواهد شد، اما تلاش می‌کنیم که پروژه ها تا پایان سال 94 تکمیل و تحویل داده شوند.
وی در ادامه تاکید کرد: همکاران ما در تلاش هستند که هر چه سریع‌تر موانع راه تکمیل پروژه های مسکن مهر را برطرف کنند.
معاون وزیر راه وشهرسازی افزود: در مکان‌های مختلف اقدامات موثر و خوبی صورت گرفته است و امیدوار هستیم طبق وعده‌های اعلام شده تعداد زیادی از واحدها تکمیل و تحویل داده شوند.
پژمان با بیان این که پرونده‌ مسکن مهر تا اوایل سال 94 بسته نخواهد شد، تصریح کرد: چون بخش زیادی از مسئولیت واحدهای مسکن مهر در دست تعاونی‌ها و انبوه سازان است، ادامه روند تکمیل این پروژه ها به توان و همت خودشان بستگی دارد.
معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان تاکید کرد: تلاش می‌کنیم که پرونده‌ مسکن مهر تا پایان سال 94 بسته شود.
منبع خبر: خبرگزاری ایسنا



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت