جمعه 06 اردیبهشت 1403 ساعت: 1:20 AM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
صبر مجلس از بی‌برنامه بودن وزارت راه به سر آمد
يكشنبه 20 مهر 1393
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این‌که صبر مجلس از بی‌برنامه بودن وزارت راه به سر آمده است، گفت:کمیسیون عمران مجلس موافق استیضاح آخوندی با نگاه ملی است و به دوستان در این زمینه کمک می‌کنیم، اما مخالف نگاه محله‌ای به استیضاح هستیم.
علیرضا خسروی با تاکید بر این‌که صبر مجلس به دلیل بی‌برنامه بودن وزارت راه و شهر سازی به سر آمده است، اظهار کرد:‌ همچنان به‌دنبال این هستیم که به آنها فرصت بدهیم ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد، ببینیم طرح‌ها و ایده‌های آنها چیست.
وی با تاکید بر این‌که مسئولان وزارت راه و شهرسازی با اطلاع از شرایط کشور و مقدورات مسئولیت را پذیرفته‌اند، تصریح کرد:‌ بنابراین باید به گونه از این وضعیت بیرون بیاییم، این‌که وزارت راه و شهرسازی بگوید قیمت ساخت مثلا یک کیلومتر آزادراه X تومان می‌شود و در حال حاضر اعتبار نداریم. یا این‌که پروژه‌های نیمه‌تمام زیادی در کشور وجود دارد. -وزیر راه و شهرسازی- این مسائل را می‌دانست و با اطلاع مسئولیت وزارت را پذیرفت.
عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر این‌که با استیضاح وزیر راه و شهرسازی به‌صورت ملی موافق هستیم، بیان کرد:‌ در بحث استیضاح باید معدل کل عملکردی وزیر راه و شهرسازی را در نظر بگیریم. به‌عنوان مثال به خاطر یک پروژه استانی که قرار بوده در استانی ساخته شود، نباید حتی بحث استیضاح وزیر راه و شهرسازی را مطرح کرد.
خسروی تاکید کرد: در بحث مسکن باید مشخص شود که وزارت راه و شهرسازی در یک سال و چند ماه اخیر چه اقدامی انجام داده است.
آنها می‌گویند باید سالانه حداقل یک میلیون واحد مسکونی در کشور ساخته شود، از این رو در حال حاضر دو میلیون واحد از برنامه عقب هستیم.
وی خاطرنشان کرد: ‌به‌عنوان نمونه در بحث ساخت راه‌آهن باید سالانه 1000 کیلومتر ساخته می‌شد اما اینها (وزارت راه) سالانه 100 تا 120 کیلومتر خط‌آهن ساخته است، برای مابقی نیاز کشور به شبکه ریلی چه کار می‌خواهند انجام دهند.
وی تصریح کرد: اگر ببینیم نگاه پشت سر استیضاح محله‌ای و منطقه‌ای باشد کمیسیون عمران وارد نمی‌شود، اما اگر نگاه ملی در استیضاح را احساس کنیم به‌طور حتم به دوستان در این زمینه کمک می‌کنیم.
منبع خبر: خبرگزاری تسنیم



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت