شنبه 01 اردیبهشت 1403 ساعت: 12:08 AM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
تأخیر رونمایی از طرح جامع مسکن به دلیل بی‌برنامگی است
سه شنبه 15 مهر 1393
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این که تاخیر در رونمایی از طرح جامع مسکن به دلیل بی‌برنامگی وزارت راه و شهرسازی در بخش مسکن است، گفت:‌ پروژه‌های مسکن مهر افتتاح شده، دوباره افتتاح شد.
علیرضا خسروی اظهار کرد:‌ تاکنون 41 هزار میلیارد تومان به این طرح داده‌اند و 9 هزار میلیارد تومان دیگر باقی‌مانده است و وزارت راه و شهرسازی هنوز در تکمیل واحدهای مسکن مهر مانده‌اند.
وی با بیان این‌که افتتاح پروژه‌های مسکن مهر به غیر از تهران واحدهایی بوده که به نوعی افتتاح شده بود، خاطرنشان کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر خیلی پایین است، ضمن آن‌که مسئولان وزارت راه و شهرسازی ایده‌ای در بخش مسکن ندارند.
عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر این‌که بهترین راهکار این بود که مسئولان وزارت راه می‌گفتند طرح مسکن مهر مناسب است و فقط باید یک سری از اشکالات آن را برطرف کرد، گفت: اما آن‌ها گفتند مسکن مهر را قبول ندارند.
خسروی با بیان این‌که وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد ایده‌های جایگزینی برای مسکن مهر دارد، بیان کرد: تاکنون حدود 10 ایده مطرح شده که از هر کدام از آن‌ها دو ایراد گرفته می‌شود همه عقب‌نشینی می‌کنند.
مسکن حمایتی، اجتماعی، وام 80 میلیون تومانی، رهن ثانویه، صندوق پس‌انداز مسکن و... از جمله ایده‌هایی بوده که مسئولان وزارت راه و شهرسازی با اشکالاتی که از آن‌ها گرفته می‌شود، نسبت به آن‌ها عقب‌نشینی می‌کنند.
منبع خبر: خبرگزاری تسنیم



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت