پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت: 10:32 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
دولت مصمم به تکمیل پروژه مسکن مهر است
شنبه 29 شهريور 1393
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وزارت راه و شهرسازی مصمم است تا پروژه مسکن مهر را به سرانجام رسانده و با اختصاص اعتباراتی جدید در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن مهر حرکت کند.
سید محمدحسین میرمحمدی در گلپایگان، با اشاره به اختصاص وام‌های جدید به مسکن مهر در شهرستان‌های مختلف اظهار کرد: طرح اختصاص وام‌های جدید مسکن تایید شده و در مرحله بررسی برای تصویب در دولت است.
وی افزود: این طرح اگر به گونه‌ای اجرا شود که محرک بازار مسکن نشود و افزایش قیمت مسکن را در پی نداشته باشد طرح خوبی است که می‌تواند برای افرادی که به دنبال خرید مسکن هستند و به این مبالغ نیاز دارند، مفید باشد.
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت مسکن مهر گفت: دولت و به طور ویژه وزارت راه و شهرسازی مصمم است تا این پروژه را به سرانجام رسانده و با اختصاص اعتباراتی جدید برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن مهر حرکت کند.
وی با اشاره به مشکلات مسکن مهر در گلپایگان بیان کرد: مسکن مهر گلپایگان نیز در بیشتر نقاط در مرحله آماده‌سازی و محوطه‌سازی قرار دارد و در حال حاضر با مشکل اعتبار مواجه است.
میرمحمدی افزود: با اختصاص اعتبارات به پروژه مسکن مهر کشور، شهرستان گلپایگان نیز برای تکمیل مسکن مهر از اعتبارات مصوب استفاده می‌کند.
منبع خبر: خبرگزاری تسنیم



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت