جمعه 06 اردیبهشت 1403 ساعت: 3:47 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
45هزار تن مصالح ساختمانی برای اسکان دائمی زلزله‌زدگان آذربایجان نیاز است
شنبه 4 شهريور 1391
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: برای اسکان دائمی زلزله‌زدگان آذربایجان به 45 هزار تن مصالح ساختمانی نیاز است که همگی خریداری یا قراردادهای لازم منعقد شده و تامین آنها برای ارسال به مناطق در حال انجام است.
علیرضا تابش در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی بازسازی واحدهای مسکونی تخریب شده در زلزله در تبریز اظهار کرد: برای تحقق وعده اسکان دائم زلزله‌زدگان در دو ماه آینده همت و ورود مردم به این امر ضروری است.
وی افزود: ساز و کار لازم از طرف دولت در کوتاه‌ترین زمان تعریف شده و برای عملیاتی شدن این ساز و کارها باید خود مردم به موضوع ساخت و ساز و اسکان دائمی زلزله‌زدگان ورود کنند.
تابش افزود: مردم می‌توانند خود اقدام به ساخت واحدهای مسکونی کنند یا نفرات مورد اعتماد را برای تسریع در این امر مشارکت دهند.
وی با اشاره به نیاز به مصالح ساختمانی برای اسکان دائم گفت: نیاز به 45 هزار تن فولاد، سیمان، آجر و سایر مصالح برای اجرای عملیات اسکان دائم و ساخت واحدهای تخریب شده لازم است که همگی یا خریداری شده یا قراردادهای لازم منعقد شده و تامین آنها برای ارسال به مناطق در حال انجام است.
تابش از استقرار ستاد معین استان اصفهان، تهران و خراسان در شهرهای زلزله‌زده خبر داد و گفت: ستاد معین استان‌های آذربایجان‌غربی، همدان، زنجان، مازنداران، گلستان، کردستان و اردبیل نیز در روستاها برای تسریع در امر ساخت و ساز مستقر شده‌اند.
رئیس سازمان بنیاد مسکن خاطرنشان کرد: در اثر زلزله هفته گذشته در آذربایجان‌شرقی 9 هزار واحد مسکونی صد درصد تخریب شده‌اند.
تابش اظهار کرد: بر اساس ارزیابی‌هایی که صورت گرفته از 17 هزار واحد تخریب شده 9 هزار به صورت صد درصد تخریب شده است که این تعداد به هیچ عنوان قابل سکونت نبوده و باید آواربرداری کامل آنها هرچه سریع‌تر صورت گیرد.
به نظر می‌رسد همت مردم که از ساعات ابتدایی این حادثه با سیل خروشان اقلام و موارد نیاز اولیه حادثه‌دیدگان از زلزله 6.2 ریشتری در آذربایجان‌شرقی همراه بود تا پایان اسکان دائمی آسیب‌دیدگان ضروری است.
منبع خبر: خبرگزاری فارس



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت