شنبه 01 اردیبهشت 1403 ساعت: 3:22 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
رونق بیشتر ساخت مسكن موجب اشتغالزایی در كشور می شود
سه شنبه 20 تير 1391
وزیر راه و شهرسازی گفت: رونق بیشتر ساخت مسكن موجب اشتغالزایی در كشور می شود كه این مهم در دولت های نهم و دهم مورد توجه جدی قرار گرفته است.
مهندس علی نیكزاد در سفر خود به استان مرکزی در حاشیه افتتاح 839 واحد مسكونی با استفاده از تسهیلات بافت فرسوده استان مركزی در اراك افزود: همچنین توسعه و پیشرفت مسكن در كشور به كاهش تورم نیز كمك فراوانی می كند.
وی ادامه داد: وجود مسكن به تحكیم بنیان خانواده كمك كرده و دغدغه والدین را از این موضوع به بحث تربیت و پرورش فرزندان متمركز خواهد كرد.
وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان كرد: دولت عدالت محور با واگذاری زمین به صورت رایگان و تسهیلات قرض الحسنه برای توسعه ساخت و ساز مسكن اهتمام جدی داشته است.
مهندس نیكزاد بیان كرد: ساخت و ساز در بافت های فرسوده به خاطر وجود زیر ساخت ها نیاز به تاسیسات زیر بنایی ندارد بنابراین فعالیت در این بخش با حمایت های دولتی تسهیل می شود.
وی تاكید كرد: به همه افراد متقاضی واجد شرایط در بافت های فرسوده برای ساخت و ساز زمین و تسهیلات داده می شود و سایر مسوولان برای سند دار شدن آن با مردم بیشتر همكاری كنند.
وزیر راه و شهرسازی اظهار كرد: ساماندهی بافت های فرسوده امری لازم و ضروری است و مسوولان باید در این زمینه از همه ظرفیت ها استفاده كنند.
استاندار در ادامه این مراسم گفت: 17 بافت فرسوده در شهرستان ساوه و 15 محله در اراك وجود دارند كه باید هرچه سریعتر احیا و بازسازی شوند.
'علی اكبر شعبانی فرد' افزود: بافت های فرسوده باید به خود مردم واگذار شده و برای ساخت این بافت ها آنان را به صورت همه جانبه یاری كرد.
وی تاكید كرد: مسكن مهر دولت عدالت محور به الگوی مناسبی برای ساخت و ساز در جهان تبدیل شده است زیرا این موضوع موجب شده كه اقشار آسیب پذیر صاحب مسكن شوند.
استاندار یادآور شد: جمعیت بسیار زیادی از راه های این استان عبور می كنند بنابراین با حمایت وزیر راه و شهرسازی راه آهن تهران به ساوه و محورهای مواصلاتی استان مركزی روز به روز در حال بهبود است. شعبانی فرد اضافه كرد: با حمایت های وزارت راه و شهرسازی، استان مركزی رتبه برتر كشور در كاهش تصادفات را كسب كرده است.
نماینده مردم اراك، كمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: مشكل سند زمین ها در بافت های فرسوده باید هر چه سریعتر با همكاری و حمایت مسوولان حل شود.
'محمدحسن آصفری' افزود: 12 نقطه سكونت گاه غیر رسمی و بافت فرسوده در شهر اراك وجود دارد كه مردم برای دریافت خدمات دولتی در این مناطق با مشكل مواجه هستند.
وی اضافه كرد: حدود 40 هزار واحد مسكونی در كوی سجادیه و امام علی (ع) اراك در بافت های فرسوده و سكونت گاه های غیر رسمی قرار دارند كه برای احیای آن نیاز به 400 میلیارد ریال اعتبار است كه امیدواریم وزارت راه و شهرسازی در این زمینه مردم اراك را یاری كند.
منبع خبر: باشگاه خبرنگاران جوان



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت