شنبه 01 اردیبهشت 1403 ساعت: 4:53 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
افزایش 5 میلیون تومانی وام مسکن مهر
پنجشنبه 11 خرداد 1391
نیکزاد با اشاره به اینکه ساخت 400 هزار واحد مسکن شهری تمام شده است، ابراز داشت: یک میلیون و 200 هزار واحد نیز طی سال جاری احداث می‌شود.
وزیر راه و شهرسازی گفت: تلاش ما این است که برای سرعت بیشتر و رفع برخی از مشکلات مسکن مهر، مبلغ 5 میلیون تومان به سقف مسکن مهر اضافه شود.
علی نیکزاد ‌در همایش روسای ارشد بانک مسکن در کرمان اظهار داشت: 4 میلیون و 428 هزار واحد مسکن روستایی در کشور احداث شده است.
وی افزود: از مجموع 2 میلیون و 60 هزار واحد مسکن روستایی تاکنون یک میلیون و 360 هزار واحد به پایان رسیده و 300 هزار واحد نیز در حال تکمیل است.
نیکزاد این میزان احداث مسکن روستایی را در تاریخ کشور یک رکورد دانست.
وی بیان داشت: از ابتدای تاریخ بیش از 11 میلیون مسکن شهری در سطح کشور احداث شده است که در دولت‌های نهم و دهم عملیات اجرایی 2.5 میلیون واحد مسکن شهری شروع شد.
نیکزاد با اشاره به اینکه ساخت 400 هزار واحد مسکن شهری تمام شده است، ابراز داشت: یک میلیون و 200 هزار واحد نیز طی سال جاری احداث می‌شود.
وی تصریح کرد: آمار موجود بیانگر این است که 22 درصد خانه‌های شهری کشور از ابتدای دولت نهم تاکنون ساخته شده است.
نیکزاد تعداد واحدهای شهری و روستایی در استان کرمان را 800 هزار واحد ذکر کرد و افزود: از ابتدای دولت نهم عملیات اجرایی 211 هزار واحد آغاز شده و 94 هزار واحد روستایی و 11 هزار واحد شهری به پایان رسیده است.
وی از بهره‌برداری از 58 هزار واحد طی سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال آینده نیز 47 هزار واحد دیگر به بهره‌برداری می رسد.
نیکزاد افزود: 2 میلیون و 400 هزار واحد مسکونی در شهر تهران ساخته می‌شود که عملیات اجرایی 240 هزار واحد در شهرک‌های پرند، پردیس و هشتگرد آغاز شده و 50 هزار واحد در شهر تهران ساخته شود.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه نام‌نویسی 75 هزار واحد مسکن مهر در تهران به زودی آغاز می‌شود.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در آغاز سال جدید در مورد مسکن و راه اذعان داشت: ایشان در بحث اقدامات دولت در بخش مسکن یاد کرده‌اند که این امر بی‌دلیل نیست.
وزیر راه و شهرسازی ابراز داشت: تلاش ما این است که برای سرعت بیشتر و رفع برخی از مشکلات مسکن مهر پنج میلیون تومان به سقف مسکن مهر اضافه شود.
منبع خبر: آفتاب



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت