پنجشنبه 05 اردیبهشت 1403 ساعت: 3:56 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
رشد اجاره بهای مسکن در تهران
سه شنبه 2 خرداد 1391
همزمان با نزدیک شدن به تابستان و شروع فصل جابه جایی اجاره نشین ها قیمت رهن و اجاره مسکن هم در مناطق مختلف شهر تهران روبه افزایش است.
قیمت رهن و اجاره مسکن درمحدوده شرق تهران، منطقه تهران نو به دلیل نزدیک شدن به فصل جابه جایی اجاره نشین ها نسبت به یکی دو ماه گذشته روند روبه رشدی دارد.
براساس مشاهدات قیمت رهن یک واحد آپارتمان 70متری نوساز در این منطقه هم اکنون به حدود 40 میلیون تومان رسیده در حالی که قیمت رهن همین آپارتمان قبل از عید 35 میلیون تومان بوده البته به گفته یک مشاوراملاک رهن و اجاره آپارتمان قیمت ثابتی نداشته و با نزدیک شدن به فصل تابستان روبه افزایش است.
وی تصریح کرد: به عنوان مثال ممکن است صاحب خانه آپارتمان 70 متری خود را در همین منطقه با قیمت بیشتری از 40 میلیون تومان هم رهن واجاره دهد.
براساس این گزارش همچنین قیمت فروش یک واحد آپارتمان نوسازدر این منطقه بسته به شرایط ساخت بین 2 میلیون و 700 تا 3 میلیون و 600 متغیر است.
همچنین آپارتمان های چند سال ساخت نیز دراین منطقه با قیمت بین دو تا دو نیم میلیون تومان به فروش می رسند.
لازم به ذکر است نکته قابل توجهی که در این پرسش و پاسخ از مشاوران املاک منطقه به چشم میخورد متفاوت بودن نرخ اجاره بها و فروش مسکن است به طوری که قیمت رهن و اجاره و حتی فروش آپارتمان هایی با یک متراژ بسته به دلخواه صاحب خانه متغیر بوده و با وجود وعده اتحادیه مشاوران املاک مبنی بر یکسان سازی نرخ اجاره و فروش و ثبت قیمت ها در یک سایت اینترنتی هنوز هیچ نظارت مستقیمی برای تعیین قیمت واقعی ملک وجود ندارد.
منبع خبر: خبرگزاری فارس



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت