شنبه 01 اردیبهشت 1403 ساعت: 8:04 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
يك ميليون و 500 هزار واحد مسكن مهر امسال در كشور به بهره برداري مي‌رسد
دوشنبه 28 فروردين 1391
نيكزاد گفت: 45 هزار واحد از اين تعداد نيز در استان كرمانشاه مورد افتتاح و بهره برداري قرار خواهد گرفت.
علي نيكزاد در حاشيه بازديد از پروژه هاي مسكن مهر شهر كرمانشاه در جمع خبرنگاران حضور يافت و از عزم راسخ دولت براي حل مشكل مسكن تا پايان دولت دوم آقاي احمدي نژاد سخن گفت.
وي با بيان اينكه در ابتداي دولت نهم، 11 ميليون و 431 هزار واحد مسكوني شهري براي ساخت و ساز در دستور كار قرار گرفت، خاطرنشان كرد: تا پايان سال گذشته عمليات اجرايي دو ميليون و 500 هزار واحد در كشور آغاز شد كه توانستيم 400 هزار واحد از اين تعداد را به افتتاح رسانده و تحويل مردم دهيم.
نيكزاد تصريح كرد: از مجموع واحدهاي مسكوني شهري كه كار ساخت آنها آغاز شده، 62 هزار واحد آن به تنهايي در بافت فرسوده بوده است كه اين نشانگر توجه به اين مناطق براي داشتن منازلي جديد، ايمن و مطمئن مي باشد.
وي در ادامه، به واحدهاي مسكوني روستايي نيز اشاره كرد و گفت: عمليات اجرايي يك ميليون و 61 هزار واحد آغاز شده است كه اميدوارم بتوانيم تا پايان امسال 300 هزار واحد از اين تعداد را به افتتاح و بهره برداري برسانيم.
نيكزاد خاطرنشان كرد: 22 درصد از كل منازل شهري و 37 درصد از كل منازل روستايي كه پيش و پس از انقلاب در كشور ساخته شده مربوط به دولتهاي نهم و دهم كه رئيس جمهور مسئوليت آن را برعهده داشته، بوده است.
وزير راه و شهرسازي در ادامه گفت و گوي خود با خبرنگاران، به پروژه هاي مسكن مهر در استان كرمانشاه نيز اشاره و با ابراز رضايت از كيفيت اين پروژه ها، ابراز اميدواري كرد تا پايان شهريور ماه 92، مشكل مسكن استان كاملا مرتفع شده باشد.
نيكزاد، همچنين از افتتاح 15 هزار واحد مسكوني مهر در آينده اي نزديك در كرمانشاه و با حضور يكي از مسئولين ارشد كشور خبر داد.
وي گفت: در دولت هاي نهم و دهم، ساخت 116 هزار و 500 واحد مسكوني شهري و روستايي در استان كرمانشاه آغاز شد كه تاكنون 31 هزار و 500 واحد از اين تعداد به اتمام رسيده و امسال نيز، 45 هزار واحد مسكوني شهري و روستايي در استان كرمانشاه به بهره برداري مي رسد.نيكزاد در پايان و در خصوص قيمت هر متر مسكن مهر نيز اظهار داشت: خوشبختانه علي رغم برخي نابساماني هاي اقتصادي كه ناشي از فزار و فرود قيمت دلار بود، توانستيم قيمت مسكن مهر را ثابت نگه داريم و كماكان قيمت هر متر مسكن مهر در كشور 300 هزار تومان مي باشد و برخلاف برخي شايعه سازي ها، افزايش قيمتي نداشته ايم.نيكزاد در پايان و در خصوص قيمت هر متر مسكن مهر نيز اظهار داشت: خوشبختانه علي رغم برخي نابساماني هاي اقتصادي كه ناشي از فزار و فرود قيمت دلار بود، توانستيم قيمت مسكن مهر را ثابت نگه داريم و كماكان قيمت هر متر مسكن مهر در كشور 300 هزار تومان مي باشد و برخلاف برخي شايعه سازي ها، افزايش قيمتي نداشته ايم.
منبع خبر: برنا نيوز



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت