جمعه 09 فروردین 1403 ساعت: 6:31 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
نيكزاد: قيمت ارز بر ساخت مسكن تأثيري ندارد
پنجشنبه 6 بهمن 1390
وزير راه و شهرسازي با اشاره به اينكه افزايش قيمت ارز تأثيري بر قيمت ساخت و ساز مسكن ندارد، گفت: واجدين شرايط در شهر جديد پرند براي واحد يك خوابه با 4 ميليون و 600 هزار تومان، دو خوابه با 11 ميليون تومان و 3 خوابه با 16 ميليون تومان خانه دار مي شوند.
علي نيكزاد درباره افزايش قيمت مصالح ساختماني و احتمال افزايش قيمت ساخت مسكن در كشور گفت: قيمت مصالح ساختماني بالا نرفته است و اگر هم بالا رفته باشد در بخش تيرآهن است اما 2 ميليون و 700 هزار واحد مسكن مهر از مرحله تير آهن و سيمان گذشته است و الان در مرحله نازك كاري است.
وي افزود: تا آنجايي كه مي دانيم قيمت مصالح نازك كاري بالا نرفته و مطمئن باشيد اين واحدها در سال هاي 90 و 91 يكي پس از ديگري به افتتاح مي رسد.
ويزر راه و شهرسازي با اشاره به افتتاح هاي مسكن مهر، تصريح كرد: امروز با حضور رئيس جمهور بالغ بر 5 هزار واحد در رفسنجان و هفته بعد هم 10 هزار واحد در قزوين افتتاح مي شود همچنين با حضور معاون اول در يكي از استان ها 4 هزار واحد به زودي افتتاح مي شود كه تا شب عيد اين افتتاح ها ادامه خواهد داشت.
نيكزاد افزود: در سال 91 زحماتي كه انبوه سازان و تعاوني ها كشيدند به نتيجه مي رسد بنابراين مردم نگران خانه دار شدن نباشند.
وزير راه و شهرسازي در خصوص احتمال نوسان در بازار اجاره بها، اظهار داشت: الان فصل اجاره نيست بنابراين دليلي براي افزايش نرخ اجاره بها وجود ندارد از سويي به اندازه كافي در شهر جديد پرند خانه براي مردم هست و هر كسي كه واجد شرايط است براي يك خوابه با 4 ميليون و 600 هزار تومان، دو خوابه با 11 ميليون تومان و 3 خوابه با 16 ميليون تومان خانه دار مي شود.
نيكزاد درباره احتمال ورود نقدينگي سرگردان از بازار سكه و ارز به بازار مسكن، افزود: اصلاً تاكنون نقدينگي به بازار مسكن نيامده و به مردم هم اعلام مي كنم كه به هر ميزاني كه مردم كشور و شهر تهران مسكن نياز داشته باشند در پرند، هشتگرد، پرديس، حلقه دره شهرك ابريشم و سايت هاي مسكن مهر در اختيارشان قرار مي دهيم.
وي با بيان اينكه هيچ نگراني براي افزايش قيمت وجود ندارد، گفت: صراحتاً اعلام مي كنم كه هر كسي كه به دنبال خانه است به شهر جديد پرند مراجعه كند زيرا تعدادي تا شب عيد و تعدادي تا خرداد و شهريور 1391 به افتتاح مي رسد.
منبع خبر: کيهان



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت