پنجشنبه 05 اردیبهشت 1403 ساعت: 5:22 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
پايان كار نسل اول تعاونى هاى مسكن مهر
چهارشنبه 28 دي 1390
كارگروه مشترك با وزارت راه و شهرسازى براى رصدوضعيت انجام پروژه ها و تكميل ساخت و سازهاى مسكن مهر در تعاونى ها تا پايان شهريورماه سال آينده تشكيل مى شود اين درحالى است كه بزودى تعاونى هاى مسكن نسل دوم و سوم آغاز به كار مى كنند.
غلامحسين حسينى نيا- معاون وزير تعاون، كار و رفاه از تشكيل كارگروه مشترك وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعى و وزارت راه و شهرسازى براى رسيدگى به امور تعاونى هاى مسكن مهر سراسر كشور خبر داد.
معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعى، اظهار داشت: اين كارگروه كه به منظور ساماندهى، به روزآورى و كمك به تعاونى هاى مسكن مهر ايجاد شده است با انتخاب نمايندگانى مسائل و اقدامات صورت گرفته در زمينه تكميل پروژه هاى مسكن مهر استان ها را مورد بررسى و ارزيابى قرار خواهند داد.
حسينى نيا با اشاره به اينكه از سوى وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعى به عنوان نماينده تام الاختيار وزارتخانه با نمايندگان وزارت راه و شهرسازى به صورت مرتب و هفتگى تشكيل جلسه خواهد داد، تصريح كرد: در هر يك از اين نشست ها دو استان فراخوان خواهند شد.
اين مقام مسئول در وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعى ادامه داد: همچنين در حضور مديران كل تعاون، كار و رفاه و مديران كل راه و شهرسازى استان ها آخرين وضعيت تعاونى هاى مسكن مهر و فعاليت هايى را كه در دست انجام دارند و همچنين مسائل و مشكلات آنها توسط كارگروه مورد بحث و بررسى قرار مى گيرد.
وى خاطر نشان كرد: علاوه بر موارد ذكر شده زمانبندى نيز براى اتمام فعاليت ها مشخص خواهد شد كه تا چه زمانى بايستى هر يك از تعاونى هاى مسكن مهر پروژه هاى مربوط به خود را نهايى و تحويل صاحبان نمايند.
معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعى، افزود: تلاش مى كنيم تا شهريورماه سال آينده كل تعاونى هاى مسكن مهر كه بالغ بر ۸ هزار تعاونى هستند، بتوانند پروژه هاى خود را به اتمام برسانند.حسينى نيا خاطر نشان كرد: اينها نسل اول تعاونى هاى مسكن مهر را تشكيل مى دهند كه چيزى حدود ۵۰۰هزار واحد مسكونى را انجام خواهند داد، ضمن اينكه در نسل هاى دوم و سوم نيز تعاونى ها به شكل هاى ديگرى كار را دنبال خواهند كرد.
وى بيان داشت: ما تلاش داريم كه با همكارى مشترك وزارت راه و شهرسازى مباحث مربوط به تعاونى هاى مسكن مهر رادنبال كنيم و در موارد لزوم بخشنامه هاى مشتركى را نيزبه استان ها ارائه خواهيم كرد.اين مقام مسئول در وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعى اين مطلب را نيز افزود كه هر دو مديركل (تعاون، كار و رفاه و راه و شهرسازى) مكلف به دنبال كردن اين مباحث هستند و اين حركت خوب و مثبتى تلقى مى شود كه مباحث مربوط به تعاونى هاى مسكن مهر را به نتيجه خواهد رساند.
منبع خبر: ابرار



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت