پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت: 10:49 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
آغاز ثبت‌نام از متقاضيان مسكن مهر در بنگاه‌هاي املاك
چهارشنبه 23 آذر 1390
عليرغم اينكه اتحاديه املاك اعلام كرده متقاضيان مسكن مهر با مراجعه به بنگاه‌هاي املاك براي ثبت نام نبايد بيشتر از 40هزار تومان پرداخت كنند اما گزارش‌ها از برخي از بنگاه‌هاي املاك در شهر جديد پرند حاكي از اين است كه اين بنگاه‌ها مبالغ حتي500 هزار تومان را نيز مطالبه كرده‌اند.
تماس با يكي از بنگاه‌هاي املاك در شهر جديد پرند شايعه دريافت مبالغ بالا از متقاضيان مسكن مهر به واقعيت تبديل شد.
اين بنگاه‌‌دار مسكن كه تصور مي‌كرد خبرنگار فارس يكي از متقاضيان مسكن مهر است، گفت:متقاضي ابتدا با مراجعه به بنگاه مسكن ما فرمي را در اختيارتان قرار مي‌دهيم و شما نيز دو ميليون و 500 هزار تومان را به دفتر بنگاه مي‌آوريد كه ما حدود 500 هزار تومان را به عنوان حق‌الزحمه برداشته و مابقي را به حساب وزارت تعاون مي‌ريزيم.
وي در پاسخ به اين سؤال كه مگر نه اينكه گفته شده براي پر كردن فرم در بنگاه‌هاي املاك تنها بايد 40 هزار تومان پرداخت شود، گفت: در حال حاضر كه سايت مسكن مهر بسته است اما اين فرم رايگان است و چون ما يكي از نمايندگان مسكن مهر هستيم به راحتي مي‌توانيم شما را ثبت‌نام و زمان تحويل واحد مسكوني را مشخص كنيم.
وي ادامه داد: متقاضي مسكن مهر اين 2.5 ميليون تومان را كه به دفتر بياورد و ما حق‌الزحمه خود را برداريم مابقي پول را به حساب وزارت تعاون ريخته و كد رهگيري را دريافت مي‌كنيم.
به گفته وي، براي يك واحد مسكوني يك هزار و 68 متري 11 ميليون تومان و براي يك واحد مسكوني 75 متري 16 ميليون تومان بايد پرداخت شود.
منبع خبر: فارس



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت