پنجشنبه 08 فروردین 1403 ساعت: 12:25 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
خريداران خانه مراقب باشند
چهارشنبه 25 آبان 1390
رييس اتحاديه كشوري مشاوران املاك با اشاره به اين‌كه مسئوليت واگذاري 40 هزار واحد مسكن مهر طي يك ماه آينده با مشاوران املاك واگذار مي‌شود، تصرح كرد: از ابتداي آبان‌ماه قراردادها پرينتي شده و قراردادهاي دستي در تهران فاقد اعتبار است.
مصطفي قلي‌خسروي با بيان اين‌كه واگذاري مسووليت 40 هزار واحد مسكن مهر در شهر جديد پرند به مشاوران املاك همچنان در دست بررسي است، اظهار كرد: نحوه و شيوه كار درحال بررسي است و به نظر مي‌رسد مسووليت اين امر تا يك ماه آينده به مشاوران املاك واگذار شود.
حضور بخش خصوصي در اجراي طرح مسكن مهر و رضايت وزير راه و شهرسازي از اين امر باعث شد تا مذاكراتي را با اتحاديه كشوري مشاوران املاك انجام و مسئوليت واگذاري چندين هزار واحد مسكن مهر در پرند را به آن‌ها واگذار كند به‌گونه‌اي كه مشاوران املاك كارگزار مسكن مهر‌ شوند.
بر اين اساس، از صفر تا صد واگذاري 40 هزار واحد مسكوني طرح مسكن مهر به متقاضيان واجد شرايط توسط مشاوران املاك انجام مي‌شود كه بنا به اعلام خسروي اين امر منجر مي‌شود كه اطلاع‌رساني مناسب صورت بگيرد و واجدان شرايط از نحوه واگذاري واحدهاي مسكن مهر اطلاع پيدا كنند.
خسروي در ادامه به پرينتي شدن قراردادها در شهر تهران اشاره و اضافه كرد: پرينتي شدن قراردادها مصوبه دولت است كه به موجب آن از اول آبان ماه در كليه مناطق شهر تهران قراردادها پرينتي شده است.
وي با تاكيد بر اين‌كه در تهران قراردادهاي سنتي و اعتباري ندارد، تصريح كرد: به دنبال پرينتي شدن قراردادها در كل كشور هستيم.
منبع خبر: ايسنا



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت