جمعه 09 فروردین 1403 ساعت: 1:19 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
افتتاح 45 هزار واحد مسكن مهر تا پايان سال
شنبه 21 آبان 1390
مديركل مسكن و شهرسازي استان تهران با بيان اينكه تا پايان سال 45 هزار واحد مسكن مهر در تهران افتتاح مي شوند، گفت: فعلا زير ساخت هاي برخي از واحدها بطور كامل تامين نشده است به همين جهت نمي توان آمار دقيقي از تعداد واحدهاي مسكن مهر كه به زودي افتتاح مي شوند ارائه داد.
تقي رضايي با بيان اينكه از اواخر آبانماه افتتاح مسكن مهر در استان تهران آغاز مي شود، بيان كرد: بارندگي هاي چند روز اخير مقداري روند كار را كند كرده است اما تا پايان سال تعداد زيادي از واحدهاي مسكن مهر در استان تهران افتتاح مي شوند.
وي افزود: افتتاح ها از آخر آبانماه شروع شده و تا پايان اسفند ماه در پاكدشت، ورامين و شهرهاي جديد پرديس و پرند ادامه دارد زيرا افتتاح 45 هزار واحد تا پايان سال در استان تهران هدف گذاري شده است كه فعلا افتتاح 30 هزار واحد مسكن مهر در دستور كار قرار دارد.
مديركل مسكن و شهرسازي استان تهران با بيان اينكه 2 هزار واحد مسكن مهر در پاكدشت و 1500 واحد در ورامين به بهره برداري مي رسند، اظهارداشت: فعلا زير ساخت هاي برخي از واحدها بطور كامل تامين نشده است به همين جهت نمي توان آمار دقيقي از تعداد واحدهاي مسكن مهر كه در به زودي افتتاح مي شوند ارايه داد.
رضايي تصريح كرد: تداخل كاري برخي از دستگاه هاي خدمات رسان موجب كندي كار مي شود زيرا گازرساني بايد پس از تمامي زيرساخت ها انجام شود به همين جهت بايد ابتدا آب و برق وارد واحدها شود و پس از آن گازرساني انجام گيرد.
به گفته وي مشكل خدمات رساني به واحدها وجود ندارد اما به دليل تداخل كار هريك از نيروها، مسكن مهر با كندي در خدمات دهي روبرو است.
منبع خبر: ايران اکونوميست



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت