پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت: 8:44 AM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
تحويل 22هزار واحد جديد مسكن مهر در پاييز امسال
دوشنبه 2 آبان 1390
معاون عمراني استاندار تهران از تحويل 22 هزار واحد جديد و آماده پروژه مسكن مهر در پاييز امسال خبر داد و گفت: تمامي واحدها پس از تكميل همه امكانات و زيرساخت‌ها به شهروندان تحويل مي‌شود.
محمدرضا محمودي با اشاره به پروژه‌هاي مسكن مهر استان تهران گفت: استانداري پيگير برنامه‌هاي تكميل پروژه‌هاست و در حال حاضر بخشي از مجتمع‌هايي كه آماده تحويل هستند از جمله فضاي سبز و يا محوطه سازي تكميل نشده در حالي كه مقرر شده پس از اتمام تمامي بخش‌هاي مجتمع‌ها از جمله آب،برق و گاز، اين واحدها در اختيار متقاضيان قرار گيرد.
محمودي در ادامه با اشاره به برنامه‌هاي استانداري براي بازسازي و نوسازي بيمارستان‌هاي فرسوده پايتخت نيز گفت: برنامه‌اي كه براي اين بخش درنظر گرفته شده احداث بيمارستان جديد در كنار بيمارستانهاي فرسوده است و آنچه كه وزارت بهداشت در خصوص هزينه بر بودن مقاوم سازي به جاي احداث ساختمان جديد عنوان شده كاملا صحت دارد.
وي گفت: در بيمارستان‌هايي كه اطراف آنها امكانات و زمين مناسب وجود داشته باشد قطعا اولويت با احداث ساختمان جديد است و همچنين اولويت اين طرح با بيمارستان‌هايي است كه فرسودگي آنها بيش از ساير بيمارستان‌هاست.
معاون عمراني استاندار تهران تصريح كرد: برخي از بيمارستانها از جمله بيمارستان امام خميني(ره) به لحاظ قدمت و نبود زمين در اطراف آن امكان احداث ساختمان جديد را ندارد، اما تلاش مي‌كنيم تا جايگزين بيمارستان‌هاي جديد به جاي بيمارستان‌هاي فرسوده را براساس اولويت و بودجه‌اي كه در اختيار وزارت بهداشت درمان قرار مي‌گيرد انجام دهيم.
منبع خبر: ايران اکونوميست



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت