جمعه 31 فروردین 1403 ساعت: 1:44 AM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
گازرساني به يك ميليون و 100 هزار واحد مسكن مهر تا سال آينده
چهارشنبه 27 مهر 1390
مدير پروژه مسكن مهر در وزارت نفت گفت: گازرساني به يك ميليون و 100 هزار واحد مسكن مهر از سال گذشته آغاز شده است و اين پروژه تا پايان سال آينده به اتمام مي رسد.
محمد اميرخاني گفت: در سال گذشته به 151 هزار واحد و در نيمه نخست سال جاري نيز به 120 هزارواحد مسكن مهر با اعتباري بالغ بر 47 ميليارد تومان ، گازرساني شد.
به گفته ي وي عمليات گازرساني به 500 هزار واحد مسكوني مهر تا پايان سال جاري به اتمام مي رسد و مابقي واحدها تا تعداد يك ميليون و 100 واحد، در سال آينده عملياتي مي شود.
مشاور وزير نفت اعتبار مورد نياز براي گازرساني به 500 هزار واحد مسكوني مهر تا پايان سال جاري را حدود 200 ميليارد تومان اعلام كرد.
به گفته ي اين مقام مسئول بخشي از اين پروژه براي نيمه دوم سال جاري به پيمانكاران تحويل داده شده و آنها اجراي گازرساني در مناطق مشخص شده را آغاز كرده اند.
اميرخاني در ارتباط با كل پروژه گازرساني در سطح كشور از گازرساني به حدود 884 شهر و 10 هزار و 560 روستا تا ابتداي سال جاري خبر داد.
وي با اشاره به مشاركت فعال وزير راه و شهرسازي در اجراي طرح هاي گازرساني به واحدهاي مسكوني مهر، گفت: وي جلسات متعدد با مسئولان شركت ملي گاز ايران برگزار كرده و بازديدهاي ميداني به منظور تسريع در گازرساني به مسكن مهر انجام داده است تا با توجه به تاكيد دولت شاهد شتاب بييشتري در اين بخش باشيم.
منبع خبر: ايرنا



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت