پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت: 8:21 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
رشد 6 برابری تسهیلات بافت‌های فرسوده
يكشنبه 24 مهر 1390
معاون وزیر راه و شهرسازی از رشد 6 برابری تسهیلات بافت فرسوده در 3 سال اخیر خبر داد و گفت: از آغاز عملیات بهسازی و نوسازی در کل کشور تا کنون 153 هزار واحد مسکونی فرسوده تخریب شده است.
مجید کیانپور درباره پروژه های انجام گرفته در بافت های فرسوده شهری، اظهار داشت: تاکنون به ازای هر واحد تخریبی دو سه دهم واحد جدید احداث شده است و در مجموع احداث و نوسازی حدود 487 هزار واحد انجام گرفته شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه رشد تسهیلات نسبت به اوایل سال 87 تا کنون 6 برابر شده است، گفت: امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده 150 هزار واحد از طریق شرکت های عمران و مسکن سازان استان، ادارات کل مسکن و شهر سازی استانها و بانکهای عامل ملی، سپه، صادرات، رفاه، تجارت، ملت و با همکاری مردم ساکن و مالک در بافت های فرسوده های فرسوده شهری به بهره برداری برسد.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران، افزود: سال 87 تا سال 89 حدود 100 هزار واحد بافت فرسوده به بانک مسکن معرفی شده که از این تعداد 10 هزار واحد در سال 87، 30 هزار واحد در سال 88 و 60 هزار و 552 واحد در سال 89 با هماهنگی بین شرکت های عمران و مسکن سازان و ادارات کل مسکن و شهرسازی وتعامل مدیریت شهری وبانک مسکن بوده است که در تلاش هستیم تا پایان سال به بهره برداری برسند.
منبع خبر: مهر



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت