جمعه 09 فروردین 1403 ساعت: 10:01 AM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
نیاز انباشته مسکن هر سال یک میلیون است
يكشنبه 17 مهر 1390
علی نیکزاد میزان مبلغ و آورده مالی لازم که باید توسط متقاضیان مسکن مهر تامین شود بسته به میزان متراژ واحدهای مسکونی متفاوت است .بطوریکه افرادی که می‌خواهند واحد مسکونی با متراژ بالاتر و دارای پارکینگ دریافت کنند باید مبلغ بیشتری بپردازند.
به گفته وی ،متقاضیان واحد مسکونی کوچکتر و بدون مشاعات در مسکن مهر مطمئنا مبلغ و آورده کمتری نسبت به متقاضیانی که واحد مسکونی با متراژ بیشتر می‌خواهند می‌پردازند.
استخراج میزان سهمیه ساخت مسکن مهر سال ۹۱ و ۹۲ تا دو ماه دیگر و قرارداد با انبوه‌سازان نیکزاد در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه گفته می‌شود اوج تقاضای مسکن سال ۹۲ است آیا سهمیه ساخت مسکن مهر برای سال ۹۱ و ۹۲ نسبت به سهمیه ۸۹ و ۹۰ بیشتر خواهد بود تأکید کرد: کار کارشناسی در سراسر کشور با گرفتن ‌آمار از مرکز آمار و بانک مرکزی برای استخراج میزان دقیق نیاز مسکن آغاز شده است و تا دو ماه دیگر میزان دقیق ساخت مسکن مهر برای سال ۹۱ و ۹۲ مشخص خواهد شد.
وزیر راه و شهرسازی افزود: در این مرحله از کار کارشناسی میزان دقیق ازدواج‌ها، موجودی تولید مسکن، میزان جمعیت جوان کشور و کسری مسکن از مرکز آمار و بانک مرکزی در حال استخراج است.
وی تصریح کرد: باید عرض کنم که اوج تقاضای مسکن سال ۹۲ نیست چرا که نیاز انباشته مسکن که هر سال یک میلیون است اگر این اوج تقاضا به سال ۹۲ برسد آن زمان می‌توان گفت که اوج تقاضا سال ۹۲ است.
وی اضافه کرد: در حالیکه باید اذعان شود که در حال حاضر با این ساخت و سازهای صورت گرفته در کشور به نوعی به این نیاز انباشته پاسخ داده شده است.
نیکزاد خاطرنشان کرد: برای این حرفم که می‌گویم این نیاز انباشته را پاسخ داده و خواهیم داد دلیل دارم چرا که حتی در برخی از استان‌ها به دلیل این که بیش از نیاز مسکن احداث کرده‌ایم دیگر مسکن مهر جدیدی نخواهیم ساخت.
وی افزود: به عنوان مثال استان سمنان و زنجان به دلیل ساخت مسکن مهر بیش از نیاز دیگر واحد مسکونی جدیدی نخواهیم ساخت.
نیکزاد خاطر نشان کرد: قیمت ساخت مسکن مهر برای سال ۹۱ و ۹۲ مقطوع بوده و قراردادی که با انبوه‌سازان خواهیم بست بالاتر از قیمت‌های امسال ( متری ۳۰۰ هزار تومان )نیست.
منبع خبر: افق نیوز



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت