جمعه 09 فروردین 1403 ساعت: 11:40 AM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
نیکزاد:اجراي طرح كنترل اجاره بها موجب ثبت پنج تا هفت درصد تخلف شد .
دوشنبه 11 مهر 1390
وزير راه و شهرسازي گفت: بنابر آمار اعلامي از سوي سازمان تعزيرات حكومتي پس از اجراي طرح كنترل اجاره بهاي مسكن در تهران پنج تا هفت درصد تخلف در بازرسي ها مشاهده شد، كه با آنان برخورد قانوني صورت پذيرفت.
به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت 'علي نيكزاد ' تصريح كرد، از فروردين ماه سال جاري برخي بر طبل افزايش اجاره بها در شهر تهران كوبيدند كه دولت براي كنترل آن با مذاكره با اتحاديه مشاوران املاك، كارشناسان و صاحب نظران طرحي را ارائه كرد كه بر اساس آن ميزان اجاره بهاي مسكن در شهر تهران هفت تا 9 درصد مي تواند افزايش يابد.
وي با اشاره به اينكه اجراي اين طرح تا حدودي افزايش اجاره بها را مهار كرد، اظهار داشت: آمار و رقمي كه در سامانه ثبت اجاره بها پس از اجراي طرح مذكور به ثبت رسيده، نسبت به قبل از آن، رشد بسيار چشمگير و قابل توجهي داشته است.
وزير راه و شهرسازي گفت: ما بايد مسكن هاي مهر را با قوت بسازيم و تحويل دهيم، توليد را افزايش داده و دسترسي مردم به اين واحدها را تسهيل بخشيم كه اين مهم در حال انجام است. نيكزاد در واكنش به برخي اخبار مبني بر توقف طرح باغشهرها گفت: از برخي اظهارنظرها در اين خصوص تعجب مي كنم چون اين طرح در حال حاضر مراحل مطالعاتي و كارشناسي خود را طي مي كند و هنوز به جمع بندي نرسيده كه برخي آن را لغو يا تصويب مي كنند.
وي تصريح كرد: اين طرح در حال طي كردن روال كارشناسي و مطالعاتي خود است و پس از بررسي نهايي نتايج آن به استحضار مردم مي رسد.
نيكزاد گفت: طرح باغشهرها ايده اي است كه ما از بلند مرتبه سازي و آپارتمان نشيني به سمت كوتاه مرتبه سازي و استفاده از فضاي سبز در كنار زندگي شهري حركت كنيم.
وي افزود: طرح باغشهرها پس از طي مراحل مطالعاتي، كارشناسي و بررسي نهايي، از مراجعي كه موظف هستيم مجوز بگيريم كسب تكليف كرده و در صورت تصويب اجرا مي كنيم.
وزير راه و شهرسازي افزود: در استان هايي كه زمين داريم به جاي بلند مرتبه سازي و ساخت آپارتمان، به سمت ساخت تك واحدي، دو واحدي و ويلايي حركت مي كنيم.
منبع خبر: بنانیوز



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت