پنجشنبه 08 فروردین 1403 ساعت: 1:08 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
متوسط قيمت مسكن مهر 25 تا 35 ميليون است
دوشنبه 4 مهر 1390
محمدي گفت: براساس تفاهم نامه اي كه ميان انبوه سازان و بنياد مسكن به امضا رسيده تا كنون هيچ افزايش قيمتي در اين بخش وجود نداشته و قيمت متوسط مسكن مهر بين 25 تا 35 ميليون تومان است.
امير محمدي، مدير كل امور مسكن مهر بنياد مسكن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه قيمت مسكن مهر بستگي به نوع زمين، خدمات زير ساخت، در آن محيط دارد، گفت: براساس تفاهم نامه اي كه با انبوه سازان وجود دارد از ابتداي ايجاد پروژه هاي مسكن مهر تا كنون در هيچ يك از اين پروژه ها افزايش قيمت وجود نداشته است.
وي ادامه داد: با توجه به شرايط استان هاي مختلف و شرايط فتوگرافي و دسترسي به خدمات قيمت ها متفاوت است ولي تا كنون هيچ افزايش قيمت وجود نداشته است.
محمدي با اشاره به اينكه در برخي از شهرها مي توان مسكن مهري را با همان هزينه تسهيلات 25 ميليوني تهيه كرد، افزود: ممكن است در برخي از پروژه ها براساس هزينه هاي اضافي از جمله پروانه هاي ساخت و پايان كار، و محوطه هاي فضاي سبز و پاركينگ هزينه اي مازاد بر هزينه تمام شده دهند.
وي در ادامه تصريح كرد: در شهرهاي زير 25 هزار نفر متراژ خانه ها براساس فرهنگ آن شهرها بايد بالاي 100 متر باشد در صورتيكه در شهر تهران متراژ 70 تا 80 متر است.
مدير كل مسكن مهر بنياد مسكن اظهار داشت: متوسط قيمت تمام شده مسكن مهر از 25 ميليون تا 35 ميليون تومان است كه اين قيمت از ابتدا براساس تفاهم نامه هاي موجود تا كنون تغيير نيافته است.
وي با اشاره به اينكه تا كنون پروژه هاي مسكن مهر و ويلايي لغو نشده است، گفت: براساس حمايت هاي رئيس جمهور و وزارت مسكن و شهرسازي اغلب پروژه هاي مسكن مهر در برخي از استان هاي مناسب اين امر به صورت ويلايي و 2 طبقه ساخته مي شود.
محمدي ادامه داد: در اين پروژه نيز تا كنون هزينه هاي آن ها نسبت به سال هاي قبل افزايش نيافته است.
مدير كل مسكن مهر بنياد مسكن توضيح داد: در استان تهران براساس آنكه زمين هاي موجود در آن كم و ارزشمند بودهف معمولا واحدهاي ساخته شده در آن 60 تا 80 متري است.
وي خاطرنشان كرد: در تفاهم نامه بسته شده ميان انبوه سازان و بنياد مسكن هزينه اي از ساخت افزايش نمي يابد مگر هزينه هاي پايان كار، هزينه پاركينگ، و يا محوطه هاي كه در ميان مسكن ساخته مي شود.
منبع خبر: باشگاه خبرنگاران جوان



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت