جمعه 31 فروردین 1403 ساعت: 1:42 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
رحيمي در مراسم زنگ مهر خبر داد: برگزاري جشن خانه‌دار شدن افراد فاقد مسكن تا پايان دولت دهم
يكشنبه 3 مهر 1390
رحيمي در مراسم زنگ مهر خبر داد: برگزاري جشن خانه‌دار شدن افراد فاقد مسكن تا پايان دولت دهم معاون اول رئيس جمهور موضوع «مسكن و اشتغال» را بزرگترين مشكل هر كشوري خواند و گفت: تا پايان دولت فعلي در سراسر كشور، جشن مسكن‌دار شدن همه افراد فاقد مسكن برگزار مي‌شود.
به گزارش فارس، محمدرضا رحيمي معاون اول رئيس‌جمهور، امروز در مراسم «زنگ مهر» كه همزمان با بازگشايي مدارس سراسر كشور در مدرسه راهنمايي دخترانه آزادي واقع در منطقه 14 تهران برگزار شد، با اشاره به جايگاه مدرسه و نظام تعليم و تربيت در رشد و سعادت جامعه، خطاب به دانش‌آموزان اظهار داشت: اميدوارم با تأسّي به انبياي الهي و حضرت وليعصر «عج» راه رسيدن به انسان كامل را از امروز آغاز كنيد و همه شما، آينده‌سازان ايران اسلامي باشيد.
وي با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در دولت‌هاي نهم و دهم تصريح كرد: در دولت‌هاي نهم و دهم حركت‌هاي بزرگي مانند طرح تحول اقتصادي، توزيع سهام عدالت، اجراي سياست‌هاي اصل 44 قانون اساسي، طرح مسكن مهر و پزشك خانواده انجام شده است.
رحيمي خاطرنشان كرد: يكي از بزرگ‌ترين مشكلات هر كشوري موضوع «مسكن و اشتغال» است كه بر اين اساس در دولت نهم و دهم به گونه‌اي طراحي شد كه همه پدران و مادران فاقد مسكن، مسكن‌دار شوند و امسال نيز در برخي از استان‌هاي كشور و تا پايان دولت فعلي در سراسر كشور، جشن مسكن‌دار شدن همه افراد فاقد مسكن برگزار مي‌شود.
منبع خبر: جام جم



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت