جمعه 06 اردیبهشت 1403 ساعت: 9:22 AM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
کانون کاردان ها با همکاری شرکت مپسا برگزار می نماید: سمینار یکروزه آشنایی با روشهای صنعتی ساختمان
يكشنبه 7 آذر 1389
کانون کاردان ها با همکاری شرکت مپسا برگزار می نماید.
به گزارش روابط عمومی کانون کاردان های فنی ساختمان استان تهران سمینار یکروزه آشنایی با روشهای صنعتی ساختمان در سالن همایشهای مصلی تهران برگزار می شود.
بر اساس این گزارش، کانون کاردان های فنی ساختمان با مشارکت شركت مپسا که متولی صنعتی سازی ساختمان در کشور می باشد، اقدام به برگزاری این نشست می نماید و امید آن دارد گامی بلند در جهت ترویج صنعتی سازی ساختمان برداشته شود.
این سمینار روز شنبه مورخ 13/9/89 ساعت 8 صبح الی 13 برای اعضای کانون برگزار می شود.علاقه مندان برای حضور در این سمینار می توانند با شماره های 22861848 و 22862013 تماس و ثبت نام بنمایند.
مهدی موذن، ریاست کانون با اعلام این خبر افزود: ضرورت پرداختن به صنعتي سازي ساختمان در كشور ما از سالهاي پيشين احساس مي شد، ليكن همواره اين امر به تعويق افتاده كه طبيعتاً با تداوم روشهاي ساخت وسازسنتی از تكنولوژي روز دنيا در زمينه ساختمان سازي عقب مانده ايم به نحوي كه سهم ساخت و ساز صنعتي در گذشته در كشور ما حدود 2% حجم كل ساختمان سازي بودهکه با اقدامات بعمل آمده در این زمینه این نسبت پیوسته در حال افزایش است.
وی اظهار داشت: در شرايطي كه امروزه مسئولين و كارشناسان اذعان مي نمايند جهت غلبه بر مشكلات بازار مسكن و ايجاد تعادل درعرضه و تقاضا و با توجه به رشد جمعيت، ضرورتاً تا چندين سال بايد ساليانه 5/1 ميليون واحد مسكوني ساخته شود و از طرفي با درنظر گرفتن گستره جغرافيايي كشور كه تا ميزان حدود 80% آن در معرض وقوع زلزله قرار دارد، لذا صنعتي سازي با رويكرد مقاوم سازي ،سبك سازي ،سريع سازي ، ارزان سازي امری اجتناب ناپذیر می باشد.
وی تصریح کرد: خوشبختانه در دولت هاي نهم و دهم توجه ويژه مسئولين به اين موضوع جلب گرديده و بر اساس تصميمات متخذه، مقرر گرديده طي برنامه توسعه 5 ساله پنجم، سهم ساخت و ساز صنعتي در کشور به حدود 20% افزايش يابد.

منبع خبر: روابط عمومی کانون کاردان های فنی ساختمان



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت