شنبه 01 اردیبهشت 1403 ساعت: 7:39 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

آرشیو دوربين كاردان
نشنال پارک
 
نشنال پارک که در سال 2008 برای برگزاری بازی های بیس بال در واشنگتن به بهره برداری رسیده، اولین استادیوم دوستدار محیط زیست در ایالات متحده است که توانسته گواهی «مدیریت انرژی و پیشرو در طراحی دوستدار محیط زیست، LEED را دریافت کند. برای کاهش دما در فضای داخلی این ورزشگاه سقف آن انعکاسی ساخته شده و نزدیک به 600 مترمربع سقف سبز احداث شده است. برای بازی هایی که در شب برگزار می شوند، روشنایی مؤثر در نظر گرفته شده که می تواند تا 21درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کند.
این ورزشگاه در نزدیکی رودخانه آناکاستیا واقع شده و باید بتواند از فضای رودخانه حفاظت کند. به همین دلیل طراحی فضای سبز آن مقاوم به خشکی انجام شده و لوله کشی ها سالانه حجم بالایی از آب را ذخیره می کنند. از سوی دیگر سیستم تصفیه آب حاصل از طغیان، بخوبی از رودخانه محافظت خواهد کرد.
یکی از مواردی که در این استادیوم مانند تمامی ورزشگاه های برگزارکننده مسابقات بیس بال در نظر گرفته شده، همکاری با تولیدکنندگان مواد دوستدار محیط زیست است، از لباس ها گرفته تا تجهیزات ورزشگاه و تمامی خوراکی هایی که به این ورزشگاه وارد می شوند. تصدی این بخش را فدراسیون بیس بال به عهده گرفته و تنها با تولیدکنندگان محلی و شرکت هایی که قادر هستند مواد قابل بازیافت و سالم تولید کنند، قرارداد می بندد. حتی روغن سرخ کردنی مورد استفاده در غذاهای این ورزشگاه قابلیت بازیافت و استفاده مجدد دارد.




 
 

درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت