شنبه 01 اردیبهشت 1403 ساعت: 2:20 AM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
برگزاری پنجمین جلسه بررسی نحوه عملیاتی‌نمودن اجرای ساختمان توسط مجریان ذیصلاح با دعوت سازمان نظام مهندسی استان تهران
سه شنبه 6 بهمن 1394
پنجمین جلسه بررسی نحوه عملیاتی نمودن اجرای ساختمان توسط مجریان ذیصلاح در روز یکشنبه مورخ 94/11/04 با دعوت کتبی جناب آقای مهندس بیطرف، ریاست محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و با حضور نمایندگان دفتر سازمان‌های مهندسی و تشکل‌های حرفه‌ای، اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، شهردار تهران، شورای اسلامی شهر تهران و سایر نهادهای ذیربط و با حضور ریاست سازمان و جناب آقای پشوتن، نایب رئیس محترم سازمان و جناب آقای ربیعی، عضو محترم هیئت‌مدیره سازمان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی سازمان، در این جلسه قسمت‌های باقیمانده آئین‌نامه پیش‌بینی شده، مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت و با اصلاحاتی به تصویب رسید و به جهت امکان عملیاتی‌شدن اجرای ساختمان توسط مجریان ذیصلاح مقرر گردید بخش‌های مرتبط اقدامات لازم را در حوزه فرهنگی و اطلاع‌رسانی این امر انجام دهند که در این زمینه و با توجه به سوابق فرهنگی و رسانه‌ای قابل‌توجه سازمان نظام کاردانی، قرار براین شد تا سازمان تلاش مضاعفی معطوف نماید.
قابل ذکر است در جلسه قبل قرار بر این بود در آئین‌نامه درج گردد باید کلیه وظایفی که سازمان نظام مهندسی در زمینه ارائه خدمات به مهندسین برای تحقق این امر ارائه می‌نماید، توسط سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران به کاردان‌های فنی و معماران تجربی که صلاحیت ساخت ساختمان دارند نیز ارائه گردد. اما در این جلسه ملاحظه گردید این موضوع به‌صورت شفاف و صریح عنوان نشد که با استدلال و درخواست نمایندگان سازمان نظام کاردانی استان تهران و به دستور جناب آقای مهندس بیطرف مقرر گردید این موضوع صراحتا در آئین‌نامه مربوطه درج شود.











منبع خبر: روابط عمومی سازمان نظام کاردانی ساختمان تهران



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت