شنبه 01 اردیبهشت 1403 ساعت: 11:03 AM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
مشکل ۷ هزار مسکن مهر در تعاونی ها و خدمات زیربنایی
چهارشنبه 30 دي 1394
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به مشکل ۷ هزار واحد مسکن مهر شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر در خدمات زیربنایی، تعاونی ها و نبود متقاضی، گفت: ۵۰ درصد مسکن مهر بنیاد مسکن، ملکی بوده است. جواد حق شناس در گفتگو با مهر با بیان اینکه پروژه های خودمالک مسکن مهر برای نخستین بار از سوی بنیاد مسکن وارد این پروژه شد، گفت: در مسکن مهر ملکی، واحدها با کمترین مشکل و هزینه ساخته شدند و بهترین وضعیت را داشتند.
وی با اشاره به اینکه از واحدهای مسکن مهر در شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر، حدود ۵۰ درصد مسکن مهر ملکی بوده است، افزود: تمام پروژه های مسکن مهر ملکی در شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت به پایان رسیده است.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه ساخت مسکن مهر در چند استان به طور کامل تمام شده است، اظهار داشت: برخی سایت‌های مسکن مهر با مشکلاتی در تامین خدمات زیربنایی روبرو هستند به همین دلیل ساخت آنها به پایان رسیده اما مورد بهره‌برداری قرار نمی‌گیرد.
حق شناس به مشکل برخی هیات مدیره‌های شرکت‌های تعاونی اشاره کرد و گفت: براساس قانون ما اجازه دخالت در امور تعاونی ها را ندارم اما خوشبتخانه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی یک نماینده تعیین کرده تا مشکلات مربوط به تعاونی ها را برطرف کند.
وی با تاکید براینکه اعضای تعاونی می توانند از طریق بازرسی از تعاونی ها به مشکلات خود رسیدگی کنند، اظهار داشت: به دلیل اینکه اعضای تعاونی ها تجربه کمتری دارند متاسفانه از حق و حقوق خود آگاهی ندارند در حالیکه می توانند با تشکیل مجمع تغییراتی در هیات مدیره ها بدهند.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه نماینده وزارت کار می‌تواند وارد حسابرسی شرکت های تعاونی شود، گفت: حدود ۷ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر با مشکلات نبود خدمات زیربنایی، تعاونی‌ها و نبود متقاضی روبرو هستند.



منبع خبر: مهر



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت