جمعه 09 فروردین 1403 ساعت: 11:22 AM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
از طولانی‌ترین تونل پایتخت چه خبر؟
يكشنبه 15 آذر 1394
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از انجام مطالعات برای ساخت تونل 10 کیلومتری صیاد شیرازی به عنوان بزرگترین تونل شهری پایتخت خبر داد.
علیرضا جاوید در مورد ادامه ساخت بزرگراه صیاد شیرازی با بیان اینکه در شمال این پروژه، احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه صیاد شیرازی با بزرگراه امام علی (ع)و بلوار ارتش به عنوان یکی از اولویت‌های این معاونت در حال پیگیری است گفت: پروژه ساخت بخش شمالی بزرگراه صیاد شیرازی جمعا دارای 10 پل و تقاطع غیرهمسطح است.
وی با بیان اینکه در ماه گذشته دسترسی شرق به غرب بلوار ارتش مورد بهره برداری قرار گرفت گفت: طی ماه جاری نیز پل دوم این پروژه که دسترسی غرب به شرق را ایجاد می‌کند مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
جاوید با بیان اینکه تا پایان امسال بخش‌های دیگر این پروژه آماده بهره‌برداری می‌شود، گفت: تا پایان سال 95 بخش شمالی بزرگراه صیاد شیرازی نیز افتتاح می‌شود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در مورد پروژه ساخت بخش جنوبی بزرگراه صیاد شیرازی نیز با بیان اینکه توسعه این بخش به صورت تونل از میدان سپاه تا بزرگراه صیادشیرازی نیز در مرحله مطالعات قرار دارد، گفت: طبق مصوبه شورای شهر فعلا مطالعات آن ادامه دارد.
وی در مورد هزینه‌های ساخت این تونل با بیان اینکه هنوز مطالعات هزینه انجام نشده است گفت: ساخت تونل‌های شهری هزینه زیادی در پی دارد و از آنجایی که این تونل 10 کیلومتری، بزرگترین تونل شهری پایتخت محسوب می‌شود قطعا هزینه زیادی را نیز در برخواهد داشت.



منبع خبر: ایسنا



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت