پنجشنبه 08 فروردین 1403 ساعت: 8:36 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
درپی نشست مشترک رئیس سازمان و دکتر شیبانی: دستورالعمل وزارتخانه مبنی بر فعالیت کاردان‌ها در شهرهای کمتر از 50 هزار نفر به زودی ابلاغ می‌شود
سه شنبه 10 آذر 1394
رئیس سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران با مدیرکل دفتر مهندسی و تشکل‌های حرفه‌ای وزارت راه و شهرسازی درخصوص بررسی نحوه برگزاری چهارمين گردهمايي هيئت‌مديره سازمان استان‌ها و سومين انتخابات هيئت مديره شوراي مرکزي و همچنین ابلاغ دستورالعمل وزارت راه و شهرسازی مبنی بر فعالیت کاردان‌ها در شهرهای کمتر از 50 هزار نفر، دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان، در این نشست که روز دوشنبه مورخ 94/09/09 برگزار شد، علاوه بر مهدی موذن و دکتر شیبانی اصل، مهندس معاونی معاون دفتر مهندسی و تشکل‌های حرفه‌ای وزارت راه و شهرسازی نیز حضور داشت. در جلسه مذکور، رئیس شورا از تدوین آئین‌نامه برگزاری هیئت‌عمومی و شورای مرکزی سازمان بدون اخذ نقطه‌نظرات شورای مرکزی انتقاد کرد و خواستار ارائه پیش‌نویس و مطالعه و اعلام نظرات شورا شد که در نهایت با این پیشنهادات موافقت صورت گرفت.
همچنین در ادامه موذن به دستورالعل وزارت راه و شهرسازی مبنی بر فعالیت کاردان‌ها در شهرهای کمتر از 50 هزار نفر اشاره کرد و گفت: همانطور که مستحضرید این دستورالعمل در دوره مدیریت پیشین توسط وزارت راه و شهرسازی به مدیران کل ادارات راه و شهرسازی استان‌ها ابلاغ شد اما متاسفانه ریاست وقت سازمان نظام مهندسی کشور آن را وتو کرد. از این رو درخواست می‌گردد در کوتاهترین زمان ممکن وزارت راه و شهرسازی این دستورالعمل را به ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها و سازمان‌های نظام کاردانی و مهندسی ابلاغ کند تا بتوانیم شاهد فعالیت ارزشمند کاردان‌های فنی در عرصه ساخت و ساز کشور باشیم.
در این راستا مدیرکل دفتر مهندسی و تشکل‌های حرفه‌ای وزارت راه و شهرسازی ضمن موافقت خود با این امر، اعلام کرد که ظرف یک هفته آینده این دستورالعمل از سوی وزارت راه و شهرسازی ابلاغ خواهد شد.





منبع خبر: روابط عمومی سازمان نظام کاردانی تهران



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت