جمعه 06 اردیبهشت 1403 ساعت: 1:37 AM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
صندوق سرمایه‌گذاری آباد برای تامین مالی طرح های مسکن فعال شد
شنبه 16 آبان 1394
مدیرعامل بانک مسکن از فعال شدن صندوق سرمایه گذاری آباد در این بانک خبرداد و گفت: این صندوق با هدف تامین مالی طرح های مسکن در کشور فعال شده است.
محمدهاشم بت شکن افزود : بانک مسکن بنا بر تخصص دیرینه خود و نقش سازنده خود در صنعت ساخت و ساز و مسکن، صندوق سرمایه گذاری نوین خود با نام صندوق سرمایه گذاری آباد را تشکیل داده است که در قالب واحدهای یک میلیون ریالی قابل دریافت است.
وی ادامه داد: صندوق سرمایه گذاری آباد از نوع صندوق های با درآمد ثابت است و بانک مسکن تعهد دارد با بکارگیری منابع این صندوق در بازار پول و سرمایه امکان پرداخت بالاترین سود نظام بانکی (20 درصد) به اضافه دو درصد را فراهم کند که سود مورد انتظار به صورت ماهانه و درپایان هر ماه به حساب سپرده گذاران واریز می شود.
بت شکن گفت :‌ از دیگر مزایای صندوق سرمایه گذاری آباد این است که چنانچه سرمایه گذار قصد وصول سپرده خود را داشته باشد، پس از مراجعه به بانک و مشخص شدن اصل و سود متعلقه می تواند مبلغ واحدهای خود را طی 2 تا 7 روز کاری در حساب خود دریافت کند.
مدیرعامل بانک مسکن همچنین درباره آخرین آمار پرداخت تسهیلات مسکن مهر گفت: تاکنون 500 هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات و تسهیلات این بانک برای مسکن مهر پرداخت شده است.
وی افزود: در کشور دو میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهر ساخته شده و بانک مسکن تاکنون به بیش از 98 درصد تعهد خود عمل کرده است.
بت شکن گفت : از مجموع واحدهای مسکن مهر که با بانک مسکن قرارداد بسته شده، بیش از یک میلیون و 500 هزار واحد آن به مرحله فروش اقساطی رسیده و دفترچه اقساط آنها نیز صادر شده است.



منبع خبر: تسنیم



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت