چهارشنبه 04 اردیبهشت 1403 ساعت: 11:21 AM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
ساخت ۶۰ هزار واحد مسکونی طی ۴ سال برای نیازمندان / برنامه‌ریزی برای ساخت ۸ هزار واحد مسکن خیرساز در شهرهای جدید / ساخت ۸ هزار واحد برای خانواده‌های دارای عضو معلول
دوشنبه 11 آبان 1394
مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز گفت: بر اساس تفاهم‌نامه این انجمن با وزارت راه و شهرسازی قرار است ۶۰ هزار واحد مسکونی برای اقشار نیازمند طی چهار سال آینده ساخته شود.
کیومرث سلگی در خصوص فعالیت‌های انجمن خیرین مسکن‌ساز اظهار کرد: این انجمن در ۳۱ استان و ۱۵۰ شهرستان نمایندگی دارد که تعداد اعضای هیئت امناء و هیئت مدیره‌های کل کشور که به صورت افتخاری با این انجمن همکاری می‌کنند به هزار و ۵۰۰ نفر می‌رسد.
مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۴۹ نفر از جمله نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و رئیس این بنیاد به همراه تعدادی از اعضای هیئت امنای مرکزی حساب ۱۰۰ امام (ره) در هیئت امنای مرکزی انجمن خیرین مسکن‌ساز فعالیت خیرخواهانه دارند، افزود: غیر از هیئت امنا که سیاست‌گذاری کلان انجمن را بر عهده دارند، ۱۱ نفر نیز به عنوان اعضای هیئت مدیره انجمن خیرین مسکن‌ساز اقدامات جاری آن را در سطح ملی مدیریت می‌کنند. ضمن اینکه چنین ترکیبی نیز در استان‌ها و شهرستان‌ها فعالیت‌های این انجمن را در سطح محلی اداره می‌کنند.
وی در خصوص اقدامات عمرانی انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور گفت: در کل کشور برنامه‌‌ریزی‌های لازم برای ساخت ۲۹ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی انجام شد که کار ساخت و ساز ۱۵ هزار واحد از آنها به پایان رسیده است و چهار هزار واحد نیز آماده افتتاح هستند.
عضو هیئت مدیره انجمن خیرین مسکن‌ساز با بیان اینکه این انجمن در حال حاضر یک میلیون و ۸۹۳ هزار و ۵۴۹ متر مربع «زمین» از منابع مختلف (اعم از اهدایی یا تخصیصی از سوی خیران و دستگاه‌های دولتی) در اختیار دارد، خاطرنشان کرد: طی تفاهم‌نامه‌ای که با وزارت راه و شهرسازی منعقد کرده‌ایم، قرار است ۶۰ هزار واحد مسکونی طی چهار سال برای اقشار نیازمند ساخته شود.
وی از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان بهزیستی کشور و سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد و گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه با همکاری این دستگاه‌ها قراراست تا سه سال آینده هفت هزار و ۷۳۷ واحد مسکونی برای خانواده‌های شهری دارای عضو معلول ساخته شود.
سلگی یکی دیگر از قراردادهای منعقده میان انجمن خیرین مسکن‌ساز با یکی از دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی را معرفی و بیان کرد: در قراردادی که این انجمن با شرکت عمران شهرهای جدید دارد، قرار است تا چهار سال آینده هشت هزار واحد مسکونی برای اقشار نیازمند در شهرهای جدید در سراسر کشور ساخته شود.



منبع خبر: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت