جمعه 31 فروردین 1403 ساعت: 8:36 AM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
مظاهریان: بسته خروج مسکن از رکود هفته ‌آینده رونمایی می‌شود/ انتشار اوراق مشارکت رهنی برای انبوه سازان
سه شنبه 28 مهر 1394
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه آیتم‌های پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی که به کارگروه تدوین بسته خروج از رکود اقتصادی ارائه شده اوایل هفته آینده توسط سازمان مدیریت منتشر می‌شود، گفت: یکی از آیتم‌های این بسته انتشار اوراق مشارکت رهنی برای اعطای تسهیلات به انبوه‌سازان مسکن است.
حامد مظاهریان در پاسخ به این سئوال که در بسته پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی به دولت آیا قرار است سقف وام مسکن افزایش یابد،گفت: سقف وام خرید و ساخت مسکن در بسته جدید افزایش خواهد یافت.
وی افزود:در بحث خروج مسکن از رکود وزارت راه و شهرسازی پیشنهادهای مشخصی به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ارائه کرده است که این اقدامات نیز آیتم‌بندی مشخصی دارد.
مظاهریان اضافه کرد: دوستان ما در حال آماده‌سازی این آیتم‌ها هستند تا در بسته پیشنهادی که اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد اعلام شود، بنابراین وزارت راه و شهرسازی وظیفه خود را انجام داده است.

مسئولان اقتصادی هفته آینده آیتم‌ها را رسما اعلام می‌کنند

معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه سیستم تصمیم‌گیرنده اقتصادی قرار است هفته آینده این آیتم‌ها را اعلام رسمی کند، گفت: آیتم‌هایی که برای خروج مسکن از رکود درنظر گرفته شده است قطعاً مناسب و مفید برای بخش مسکن خواهد بود.
مظاهریان ادامه داد: یکی از محورها و آیتم‌های اصلی این بسته خروج از رکود مسکن توجه به بافت فرسوده است که پرداخت و تسهیل وام 50 میلیونی برای ساخت 300 هزار واحد مسکونی و انتشار اوراق مشارکت رهنی برای اعطای تسهیلات به انبوه‌سازان مسکن است.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا این اوراق مشارکت رهنی بالاتر از سقف 80 میلیون تومان است، گفت: انشاءالله که اینطور است.



منبع خبر: خبرگزاری فارس



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت