جمعه 31 فروردین 1403 ساعت: 3:21 AM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
مسکن‌خواری و احتکار مسکن واقعیت دارد
چهارشنبه 8 مهر 1394
رییس کانون سراسری انبوه‌سازان کشور با تایید وجود فعالیت‌های احتکار مسکن گفت: پیشنهاد ما برای ارایه وام 100 میلیون تومانی به انبوه‌سازان که قابل انتقال به خریدار است می‌تواند از بروز سوءاستفاده‌های ناشی از احتکار مسکن در سال‌های آینده جلوگیری کند.
جمشید برزگر اظهار کرد: چندی پیش مدیران یک شرکت بازرگانی قصد خرید ساختمانی متعلق به ما را در شرایط رکود فروش داشتند اما بعد از آن‌که متوجه شدند ساختمان اداری و خدماتی است، پشیمان شدند و گفتند ما فقط واحد مسکونی می‌خریم.
وی افزود: این افراد به دنبال پروژه‌های نیمه تمام هستند که با کمترین قیمت از انبوه‌سازان بخرند و در آینده با بیشترین قیمت بفروشند که در آن صورت تولیدکننده و مصرف کننده ضرر می‌کنند و سود اصلی را دلالان می‌برند.
رییس کانون سراسری انبوه‌سازان کشور با اشاره به رکود حاکم بر بخش مسکن گفت: با وضعیت فعلی اگر فکری به حال فعالان بخش ساخت و ساز نشود تولیدکنندگان به مرور دلسرد خواهند شد. به همین خاطر ما دنبال این هستیم که تسهیلات 100 میلیون تومانی به انبوه‌سازان تعلق بگیرد تا شاهد سوءاستفاده برخی سودجویان ناشی از احتکار مسکن نباشیم.
برزگر اظهار کرد: طبق جلسات شورای برنامه‌ریزی مسکن و ساختمان در برنامه ششم توسعه برنامه‌هایی را به دولت، وزارت راه و شهرسازی و مجلس ارائه کردیم و قرار شده تا بانکم مسکن وام ساخت مسکن تا سقف 100 میلیون تومان را افزایش دهد. البته پیشنهاد ما 120 میلیون است اما توافق با پرداخت 100 میلیون در مراحل نهایی خود قرار دارد. اظهاران برزگر بعدتر از سوی مسئولان بانک مسکن تکذیب شد.



منبع خبر: ایسنا



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت