جمعه 09 فروردین 1403 ساعت: 6:37 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
خدمات زیربنایی مسکن مهر 5600 میلیارد اعتبار جداگانه می‌خواهد/ نمی‌توانیم به کار سرعت دهیم
يكشنبه 29 شهريور 1394
وزیر نیرو با تاکید بر اینکه برای سرعت دادن به تامین آب و برق واحدهای مسکن مهر باید خواسته ما مبنی بر تامین ۵۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار محقق شود، گفت: اعتباری که برای مسکن مهر اختصاص می یابد آن را تنها در همین بخش مصرف خواهیم کرد.
حمید چیت‌چیان در پاسخ به این سوال که وزارت نیرو در بودجه 94 ردیف اعتباری برای آب، برق و فاضلاب دارد اما چرا از اعتبارات این ردیف برای تأمین آب و برق مسکن مهر استفاده نمی‌کند، گفت: این ادعای درستی نیست، تمام ردیف‌هایی که مربوط به مسکن مهر است را قانونا نمی‌توانیم جز در مسکن مهر استفاده کنیم.
چیت چیان ادامه داد: همان‌طور که بارها گفته‌ایم و درخواست کردیم برای تامین آب و برق مسکن مهر 5 هزار و 600 میلیارد تومان نیاز است، پس باید برای تأمین خدمات زیربنایی مسکن مهر باید اعتباری جداگانه اختصاص یابد.

با درخواستمان موافقت نشود نمی توانیم به تامین آب و برق مسکن مهر سرعت دهیم

وزیر نیرو در پاسخ به این سئوال که منظور شما این است که اگر اعتباری جداگانه برای تامین خدمات زیربنایی مسکن مهر اختصاص نیابد نمی‌توانید به واحدهای مسکن مهر آب و برق برسانید، گفت:به هر حال اگر این 5 هزار و 600 میلیارد تومان درخواستی ما تأمین نشود، ما نمی‌توانیم با سرعت کافی آب و برق مسکن مهر را تأمین کنیم.
در حالیکه در بودجه 94 برای وزارت نیرو بابت تامین خدمات زیربنایی آب، برق و فاضلاب اعتبار مشخصی تعیین شده است اما این وزارتخانه حاضر نیست از این ردیف اعتباری برای خدمات زیربنایی مسکن مهر هزینه کند.
این گزارش حاکی است ظاهرا دلیل امتناع وزارت نیرو از عدم اختصاص اعتبار از ردیف بودجه این است که این وزارتخانه انتظار دارد بودجه جدیدی علاوه بر این ردیف بودجه به این وزارتخانه اختصاص یابد.
یک مقام مسئول در این خصوص به خبرنگار فارس گفت:وزارت نیرو در جلسات مربوط به تامین خدمات زیربنایی مسکن مهر در این خصوص که مگر نه اینکه در بودجه 94 ردیف اعتباری مشخصی برای آب، برق و فاضلاب پیش بینی شده است چرا از این اعتبارات برای خدمات زیربنایی مسکن مهر هزینه نمی شود اعلام می کنند که دولت باید برای تامین خدمات زیربنایی مسکن مهر اعتبار جداگانه‌ای اختصاص دهد.


منبع خبر: خبرگزاری فارس



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت